От доста време насам, възрастта на публиката на Бразилския Симфоничен Оркестър непрекъснато нараства. В момента мнозинството от слушателите са на 65-годишна възраст, а децата дори не са запознати с класическата музика.
Този факт накара Симфоничния Оркестър в Бразилия да си постави предизвикателството да спечели детската публика на своя страна.
И така, заедно с бразилската рекламна агенция Artplan, оркестърът се зае с тази нелека задача.
Заедно, те решиха, че най-добрият начин това да стане, е като пренесат класическата музика в ежедневния живот на децата.
Първоначално създали "курс по класика", който комбинира музика и технологии, така че да научи децата как класическата музика може да се превърне в част от тяхното любимо детско филмче.
Така се родила идеята да запишат целия саундтрак на епизодите от "Попай моряка", заедно с Бразилския Симфоничен Оркестър, като дори включат и звуковите ефекти.
Свързали се с най-големия бразилски детски канал и разработили приложение за iPad, с помощта на което децата докато гледат Попай по телевизията, могат да слушат озвучението на Симфоничния Оркестър през iPad-а. Картината и звука се синхронизирали много лесно и бързо и за децата това било истинско приключение. И накрая можели да видят дата и мястото на предстоящия концерт на оркестъра.
Ако и вие имате гениална идея и търсите кой да я изпълни, ние разработваме мобилни приложения и можем да ви помогнем!
Коментирай или сподели "Как Бразилският Симфоничен Оркестър накара децата да слушат класическа музика?"