В днешната статия ще ви споделим няколко съвета, от които да се възползвате при изграждането на маркетингов план за социалните мрежи. Ако не искате да си късате нервите излишно - послушайте ни. ;)

Всичко се променя постоянно

Ако още не сме ви го втълпили в главите... значи ще продължаваме да ви го повтаряме!

Имате ли онлайн бизнес – трябва да се научите да се адаптирате към промените. В противен случай сте загубени.

Частта с промяната не се отнася само за социалните медии, но все пак – да говорим по темата: не може да очаквате, че нещо, което е вършело работа преди години във Facebook, ще върши същата работа и сега. Ако мислите така, значи още вярвате, че публикуването на нова информация вендъж в седмицата е ефективна работа. Да, но това време мина отдавна. Сега Facebook е маркетингов инструмент със световен мащаб и трябва доста да поработите, за да ви забележат.

Колкото повече, толкова... повече

Смятате, че трябва да поствате постоянно нови постове, без значение какви. Е, ще ви разочароваме, че и това не е начинът да пробиете.

Съдържанието е от изключително значение, не го подценявайте. Стремете се да произвеждате добро съдържание, за да задържите аудиторията си.

Изяснете си какво искате

Преди да започнете да правите каквото и да било, седне и си помислете много добре какво искате да получите от усилията си. Направете план и го следвайте.

Не очаквайте чудеса

Най-важното: не очаквайте напредък мигновено. Социалните медии носят много успех, но само на постоянните си потребители. Затова не очаквайте веднага да има резултат, social media marketing-ът е бавен процес, но пък си заслужава!