Много често се случва поръчителят да иска сайт, но да няма ясна концепция какво иска да получи от този сайт. Това става причина и за несъвместимост между дизайна и съдържанието на сайта, и в крайна сметка за неразбирателството между създателя на сайта и неговия клиент. Особено ако сте решили да спестите пари от тази крачка и работите със сина на съседа, който е трети курс в Технически университет и е казал, че ще Ви свърши работа. Дори и да имате прекрасна идея в главата си, трябва да можете да му я представите, а в случай че се наложи да промените нещо по сайта, след като вече е готов, може да Ви струва повече и от самия сайт, а да не говорим, че може да се окаже и невъзможно. Затова е много важно да имате бизнес план, който да следвате, за да си спестите излишни главоболия и разходи.

КАКВО ПРЕДЛАГАТЕ?

На първо място помислете върху функционалността на сайта, какво ще очаквате от него – дали ще продавате стоки или ще предлагате услуги, или пък Ви е нужен за имиджово изграждане и искате да го популяризирате колкото се може повече, за да печелите и от реклама. Не забравяйте, че сайтът се изработва спрямо съдържанието, което искате да попълвате в него, затова е много важно специалистът да знае всичко и да Ви разбере правилно.

КАКВО ХАРЕСВАТЕ?

Следващата стъпка вече е така любимият на всички дизайн. Най-напред обаче си представете Вашия мечтан сайт и опишете модела така, както го искате. Препоръчително е дори да го нарисувате на хартия, като съобразявате вече изяснените функции на сайта Ви. Ако работите с фирма, по-добре оставете останалата част от уеб дизайна на екипа, който работи по сайта, тъй като те са хора с опит и познания в областта и със сигурност ще направят най-доброто според Вашите очаквания, като в същото време ще се съобрази и с аудиторията Ви.

КАКВО ХАРЕСВАТ ВАШИТЕ КЛИЕНТИ?

Таргет групата (хората, които се очаква да посещават сайта Ви) никак не е за подценяване при планирането на уеб сайт. При положение, че създавате онлайн магазин или офис, трябва да сте напълно наясно кой ще го посещава, по кое време, какво ще търси, какво иска да намери, кое ще го улесни и кое ще го затрудни и ред подобни въпроси, които си искат доста време. Трябва да знаете какво искат Вашите клиенти и да можете да им го предоставите по възможно най-удобния за тях начин.

БЪРЗО, ЛЕСНО И УДОБНО.

Като всички клиенти и Вие търсите най-лесния и най-бърз начин да си направите най-добрия сайт, нали? Потърсете фирма, която разполага с екип от експерти по всеки един въпрос от гореспоменатите. Освен това, те знаят как да подходят към Вас, така че да разберат точно какво искате и от какво се нуждаете.

Ще се радваме да Ви помогнем в случай, че искате да се консултирате със специалист.