Пренасищането с информация в интернет направи препоръката от приятел във Facebook изключително ценна преди да бъде направена покупка на продукт или услуга.

Бомбардирането на потебителите с реклами, както и с постоянни списъци за най-доброто в областта на игрите, музиката, приложенията и книгите, ги кара да се влияят в по-голяма степен от мненията на свои приятели в социалните медии.

Учени от университета в Оксфорд разработили математически модел, за да тестват дали потребителите са повлияни по някакъв начин при избора си на приложения, които инсталират във Facebook.

Изводът е, че потребителите е по-вероятно да „копират” поведение в определена социална мрежа. Причината вероятно се крие в това, че потребителите трябва да направят бързо избор в среда, пренаситена от информация, но истината е, че такова наподобяващо поведение има и в офлайн средата. Математическият модел е изследвал данни от проучване, публикувано през 2010, което е проследило 100 млн. инсталирания на приложения в рамките на 2 месеца.

Потребителите във Facebook са можели да виждат списък с най-популярните приложения в техните страници, както и да бъдат известявани за последните инсталирани приложения от свои приятели. Хората предпочитали да инсталират приложения, каквито вече имат техни приятели, а не да вярват на топ листове.

Комуникацията с феновете във Facebook трябва да бъде провеждана изключително внимателно. В случай, че нямате времето и опита да поддържате своя Facebook страница, ние от ProVision.bg бихме могли да Ви помогнем в тази задача.

Източници:

The Telegraph

TNW