Създаването на бизнес страница във Facebook отнема 5 мин., но истинската работа започва едва след това. Важно е не просто да привлечете някакви фенове, а тези хора да се превърнат във Ваши клиенти, да бъдат ангажирани с Вашата марка и посредством тях да привлечете други потенциални клиенти.

В България все още Facebook е водещата социална медия, за това не бива да пренебрегвате активното присъствие на Вашия бизнес там.

Вече всички знаят, че набирането на фенове е лесно и евтино, но въпросът е как успешно да поддържате страницата си във Facebook?

  • Замислете се най-напред за това по какъв признак искате да привлечете аудитория в социалната медия – възраст, пол, населено място.
  • Таргетирайте според интереси и поведение  във Facebook.
  • Използвайте базата данни, която сте натрупали до момента, независимо от нейната форма – хора, които влизат във Вашия магазин, записалите се за Вашия информационен бюлетин, потвърдили мейл купувачи от Вашия онлайн магазин. Можете да заредите техните мейли и чрез тях Facebook ще открие техните профили.
  • Не забравяйте да таргетирате приятелите на своите фенове във Facebook. Препоръката на приятел е много ценна.
  • Важно е времето, в което публикувате постове във Facebook. Трябва да уцелите момента, в който Вашата аудитория е най-активна и склонна да хареса, сподели или коментира Вашия пост.

Привличането на фенове, създаването на правилна аудитория и нейното ангажиране с Вашата марка е задача, която изисква опит и знания. Ние от ProVision.bg имаме и двете, и можем да Ви помогнем да създадете онлайн репутация, която да работи за Вас като поддържаме страницата на Вашия бизнес във Facebook.

Вижте още:

Content Marketing - защо е важно да имате актуално съдържание в сайта?

Онлайн маркетинг в Социалните медии

Защо е важен профилът на Вашия бизнес в Pinterest

Евроизборите 2014 показани чрез малка инфографика