Активното присъствие в социалните мрежи вече е задължителна част от маркетинговия план на всеки бизнес. Предвид факта, че времето е скъпо и е важно да го разпределим правилно – на коя социална мрежа да наблегнем, ако сме собственици на бизнес?

Интернет потребителите в България прекарват по четири часа и половина в интернет на ден, следователно е много вероятно да срещнете онлайн своите бъдещи клиенти. Впечатлете ги и ги привлечете към Вашата марка с добра репутация и позитивни отзиви от доволни потребители. 78.8% от хората онлайн ще се доверят на препоръка за продукт или услуга, направена през Facebook. Просто няма как да го заобиколите, ако искате да печелите. Но!

В световен мащаб времето, което потребителите прекарват във Facebook е намаляло с 3% през последния месец. В същото време членовете на Pinterest се увеличават, както и престоят им там.

ProVision определи 3 топ причини Вашият бизнес да присъства активно в Pinterest:

  1. Pinterest  е един от водещите сайтове (сред социалните медии)  за пазаруване. Потребителите обикновено биха направили покупка след 2 месеца и половина, за това бъдете търпеливи и имайте предвид, че покупките заради Pinterest са 126% повече в сравнение с направените покупки заради мнение, препоръка и т.н. във Facebook. Pinterest  е маратон, докато Facebook е спринт с несигурен финал.
  2. Комерсиалната стойност на Pinterest се изразява и в това, че 80% от потребителите му са жени. Ако Вашият бизнес е в сферата на храната, дома, мода, ваканция, пътувания, отглеждане на деца или друго с визуално предимство, възползвайте се от присъствието на дамската аудитория. Един пин води до посещение на 2 сайта и разглеждането на 6 страници, така че Вашият пин ще бъде видян поне 8 пъти извън Pinterest. Освен това знаем, че дамите обичат да говорят и да споделят с близки и приятели ...
  3. Един пин води до 10 ре-пинвания. Един пин се разпространява като вайръл 100 пъти повече от 1 туит.

Ние от ProVison можем да Ви помогнем за създаването на положителна онлайн репутация за Вашия бранд в социалните мрежи и привличането на нови клиенти!

Вижте още:

 

 
Courtesy of: Alight

Източници:

Digitribe Report

Alight

Irfan Ahmad