Ако се чудите дали, ако ви няма в интернет все едно не съществувате е вярно, не се чудете - абсолютно вярно си е. Ако пък имате бизнес и нямате фирмен уебсайт - тогава положението ви е още по - лошо.

Що е то фирмен сайт?

Във времена като днешните, в които интернет е навлязъл в живота ни, първото, което ще направи потребителя, ако се интересува от определен продукт или услуга е да потърси в интернет. А изпише ли в търсачката това, което търси, ще се появят компании, които имат фирмени сайтове. Ако вие нямате такъв, жалко, но потребителя няма как да знае, че и вие предлагате такива стоки и услуги.

Фирменият сайт е визитната ви картичка пред вашите клиенти и партньори, затова е от голяма важност да имате един добре изглеждащ, информативен и привлекателен сайт.

Кои са най - важните елементи, задължителни за един добър фирмен сайт?

  • Добър уеб дизайн. Един добре изглеждащ, семпъл фирмен сайт ще привлече повече потребители. Добре е уеб дизайна на сайта да бъде изчистен и семпъл, за да не разсейва потребителите и да не се натрапва;
  • Структура. Колкото по–опростена е структурата на сайта ви, толкова по-лесно ще е за потребителите ви да се ориентират в него;
  • Навигация. Едно от най - важните неща, за да изглежда сайта ви добре и да привлича потребители е неговата навигация. Добре е току що влезлият на сайта ви потребител да се ориентира безпроблемно в него и да може да открие това, което му е необходимо бързо и лесно;
  • Съдържание. Един сайт няма да е фирмен, ако в него няма поместена информация за дейността, която извършвате. Съдържанието трябва да бъде поднесено стегнато и информативно, а снимковия материал е добре да пресъздава дейността на компанията ви.
  • Важен фактор за повече посещения на страницата на фирмения ви сайт е и той да се зарежда бързо. Затова обърнете внимание дали страницата се зарежда бързо, дали се отваря под различни браузъри и дали линковете работят;
  • Задължително на страницата на фирмата ви трябва да има  връзки с всички популярни социални мрежи. Връзката със социалните мрежи вече е задължително условие в маркетинга.

 Вижте още: