В ерата на e-commerce-а ви представяме няколко тренда за предстоящата 2016 г.

През изминалите години  тенденциите в онлайн търговията бяха обвързани от една дума - мобилност.

Да, на прага на 2016 г. не е по-различно! Вие знаете, че  явлението „мобилна търговия“ вече е факт! Мобилните телефони доминират навсякъде и във всичко. Синдромът на наведените глави, които са повече свързани помежду си чрез мобилните устройства, отколкото високо изправените хора, които говорят очи в очи, също е факт. Но това би било плюс за Вас и бизнеса Ви, който е в онлайн пространството, нали? 

Кои са нещата, на които трябва да обърнете внимание (ако все още не сте!):


1.Търговията ще стане по-безпроблемна
В днешно време клиентите искат всичко да става бързо –  доста от хората предпочитат да използват приложения, благодарение на които да опростят живота си. Частта, в която хората виждат извършването на самия процес чрез телефона като търговия изчезва. Никой не намира поръчването на нещо от телефона за търговия, а  по-скоро го приема за приятен начин да получи това, което иска с малко помощ от тъчскрийна си.  

2. Дигиталните портфейли – задължителни?
Интересен за наблюдение ще е процесът, при който това да имаш дигитален портфейл  от лукс за някои ще се превърне в необходимост за всички. NFC технологията  (Near Field Communication) ще спомага на потребителите да плащат директно от своя телефон – бързо, без излишно напрежение. Признаваме си, че така заплащането е много лесно наистина. Все още се спори дали е сигурно на 100%, но парите на бъдещето са дигитални. 

3. Responsive design.
За да може да има иновации за всички бизнеси!  Без значение дали бизнесът ви е малък или среден, то вие ще искате да се възползвате от възможността да предоставите на клиентите това, което ще ги накара да се влюбят във Вашия онлайн магазин.  Позволете на клиентите си оптимално да се възползват от услугите, които предлагате – лесни плащания, по-малко разходи, спестяване на време. Улеснете ги чрез адаптивен дизайн, докато търсят информация за Вас, за продуктите Ви! 

Не забравяйте, че клиентите Ви са винаги на телефоните си. Какво ще направите, за да ги спечелите? И както хората обичат да слушат музика и да не бъдат разсейвани и обезпокоявани, така обичат и да разглеждат и да поръчват продукти. Може би Вашите продукти.

Ако искате онлайн магазинът Ви да е успешен, ние можем да Ви помогнем – намалете дистанцията между това, което клиентите искат и начинът, по който ще го постигнат!