Само преди седмица може би сте забелязали промяната в показваните резултати в Google. Вместо 7, вече са видими само 3 локални бизнес страници.
Как промяната се отразява на локалните SERPs (search engine result pages)?
Преди ъпдейта се показваха до 7 страници, като фирмите, които не се справят добре с органичните резултати, имаха шанса да се видят именно в тези резултати. Но играта се променя драстично.

 

Борбата за първите три места вече ще е безмилостно жестока :) 
А с какво всъщност помага локалното търсене на бизнеса? Голяма част от малките локални бизнеси имат уебсайти, като разбира се тяхната цел е да се позиционират на най-предните позиции в резултатите на Google search.
Какво обаче се случва след ъпдейта?


Без телефонните номера и пълните адреси от списъка  - показва се само улица.  По този начин на клиента ще му се наложи сам да потърси информация като посети сайта Ви, а не да му се даде наготово.
Вече няма линкове към Google+ .

Когато кликнете върху някое от трите изброени места, то отдолу ви се показва списък с 20 „състезаващи“ се сайта и версия на старата локална карта.
Като голям плюс отбелязваме добавянето на работно време, както и дали е отворено или затворено в момента.


Google reviews пък вече се нарича просто reviews.
Новият изглед на локалната търсачка е много по-удобен и за мобилните версии - с бутон Click-To-Call.

Позицията на Google относно нововъведенията е, че се правят промени, за да се помогне на потребителя да се ориентира лесно кое е най-доброто и да се улесни мобилното търсене.

Показването на по-малко резултати ще спомогне за по-добър трафик на уебсайта Ви, ако сте в първите 3 резултата. И не забравяйте, че отзивите са изключително важни - повече добри коментари, повече доволни клиенти, по-успешен бизнес.