Heinz направили промоционална кампания в Германия от 2012 до 2014 година, която позволявала на клиентите да си поръчат персонализирана бутилка кетчуп, като сканират QR кода на етикета. Случаен потребител обаче решил да си поръча персонализирана бутилка, но след като сканирал QR кода, попаднал на порно сайт.За да се убеди, че това не е някакъв вирус на смартона му, той направил същото с няколко различни устройства, но кодът всеки път го изпращал на същия порно сайт. Той изразил своето оплакване във Facebook страницата на марката сосове. Heinz се...
Има няколко черти на характера, които повечето креативни личности притежават или са възпитали сами в себе си с времето:Проучват всичко до най-малкия детайлХората се страхуват, че ако се задълбочат в детайлите прекалено много, ще убият творческите мисли и новите идеи ще останат на дъното. Креативните личности обаче се вглъбяват в детайлите на задачите, които вършат.Не се страхуват от дисциплинатаТе не чакат вдъхновението да ги връхлети. Образът на гения от едно време, който по цял ден страда в творчески мъки и работи...
В днешната статия ще ви покажем новите рекламни кампании за 2015г. на някои автомобилни марки. Има страхотни попадения! Toyota - "My Bold Dad" #OneBoldChoice Toyota залага на семейното щастие и бащинската отговорност, на разумното решение да си вземете Toyota и да възпитате децата си да взимат същите разумни решения.Nissan - "With Dad" Кампанията на Nissan подкрепя борбата на онези семейства, които заради трудолюбието си не са заедно, но се борят за сплотеност. Като част от кампанията #withdad, Nissan...
Сигурно всеки, който има или иска да има блог, се пита редовно Колко често трябва да публикувам статии в блога си ? Най-вероятно вече сте срещали най-честия отговор на този въпрос, а именно – „Колкото повече, толкова по-добре“, който не е много полезен. Не оспорваме, че е хубаво да има повече статии, но все пак сме подготвили малко повече информация, която се надяваме да ви е полезна. Истината е, че вие сами трябва да решите по колко статии да публикувате в блога си на ден/ на седмица/ на месец, в зависимост от това какви резултати...
Днес е първият ден от най-празничния месец в годината и на нас ни е много коледно!Затова сме подготвили една коледна тема за вас.Вижте няколко от най-добрите коледни рекламни кампании според великобританското издание на списанието Elle, а и според нас:   Рекламната кампания на веригата магазини John Lewis , която успя да трогне над 4 млн. потребители, ни представя една коледна приказка за доброто, любовта и съпричастността в живота. “Подари на някого Коледата, за която си мечтае“.   ...
Ако все още не сте се възползвали от силата на ваучерите или купоните за намаление в онлайн пространството, то тази статия ще Ви накара поне да се замислите как сте могли да пропуснете тази възможност и не е ли време вече. Сигурно знаете как въздейства думата „намаление“ или „промоция“ на купувачите. Сигурно дори и Ви се е случвало да пробвате дреха и да не сте сигурни, че Ви харесва, до момента, в който продавачката Ви казва, че тази дреха е намалена от 75 на 50 лв., а за причината дори не се сещате да попитате. Е както и да е,...
short – къс link - връзка Всичко идва от дългите линкове към наши блогове или сайтове, които искаме да споделим с приятели, но не изглеждат добре в този си вид: http://www.provision.bg/blog/content-marketing-may-be-most-useless-impractical-non-measureable-term-marketing-02072014342342523542354 А дори понякога се оказва и невъзможно - например в социалната мрежа Twitter, където постът ти има ограничен брой символи – 140 включително символите от линка. Ликът горе съдържа 127 символа и почти не оставя възможност за послание на поста,...
Отварянето на онлайн магазин си е доста отговорна работа, трябва да знаете. Не се заблуждавайте, че ще можете да вършите друга работа и помеждудругото да си продавате. Е, някой ден, когато имате вече разработен онлайн магазин и голям екип, който да го движи, ще можете да си работите нещо друго, а магазинът да си продава „сам“, но дотогава се искат много услия. Ако вече имате физически магазин, ще Ви бъде много по-лесно да си направите и електронен, но ако нямате, трябва много добре да си помислите по следните теми: Къде ще държите стоката...
Да не познавате публиката си Ако не познавате и не разбирате публиката си, може да си пишете, пишете и пишете... и да няма никакъв ефект.  И напълно разбираемо – съдържанието, което съставяте, не е интересно и полезно за вашата аудитория. Затова си помогнете като направите едно хубаво проучване – на колко години са клиентите ви, къде живеят, какво учат/работят, какво харесват и не харесват, какви въпроси ги вълнуват и други теми в зависимост от бранша ви. Като имате необходимата информация, ще ви бъде много по-лено да създавате съдържание, което...
Сигурно няма нужда да ви убеждаваме колко много хора вече използват мобилните си телефони за сърфиране в интернет и дори за бизнес. Най-вероятно и вие влизате в това число. И все пак последните социологически изследвания много красноречиво потвърждават очакванията на специалистите, че в бъдеще по-голямата част от трафикът на сайтовете ще  се генерира от мобилните устройства: 829 млн. потребители посещават Facebook ежедневно, 654 млн. от тях – от мобилните си телефони; Във Facebook има 30 млн. фен страници на различни бизнеси, 19 млн. от тях са...
Социалните медии направиха блоговете още по-могъщи. В личния си блог всеки може да сподели своите мисли и чувства, докато корпоративният блог служи за бизнес и бизнес комуникация . Чрез него се изгражда връзка с мрежа от клиенти и бизнес партньори, създава се доверие в марката и различните продукти или услуги. Изработката на корпоративен блог става лесно и бързо като обикновено  цената е по-ниска в сравнение с изработката на уеб сайт . Новите и интересни публикации в блога карат интернет потребителите да се връщат отново и отново в блога, да го следят...
Екипът на ProVision.bg не можа да остане встрани от футболните страсти през това лято, за това решихме да се включим така, както можем най-добре – с изработка на Facebook приложение . Всеки участник гласува колко е интересен определен мач по скалата от 1 до 5. Всяка седмица до 13 юли  чрез томбола теглим 2-ма победили. Те печелят вкусна награда, осигурена от Победа АД - 2 вида ароматни крекери. Вчера в офиса на ProVision.bg имахме приятни емоции – дадохме награда на най-младия победител до момента в играта – Денис Петров . Той е на 13 г.,...