Сигурно всеки, който има или иска да има блог, се пита редовно Колко често трябва да публикувам статии в блога си?

Най-вероятно вече сте срещали най-честия отговор на този въпрос, а именно – „Колкото повече, толкова по-добре“, който не е много полезен.

Не оспорваме, че е хубаво да има повече статии, но все пак сме подготвили малко повече информация, която се надяваме да ви е полезна.

Истината е, че вие сами трябва да решите по колко статии да публикувате в блога си на ден/ на седмица/ на месец, в зависимост от това какви резултати искате да получите. Ако сега например публикувате по няколко статии на месец и искате да увеличите трафика на сайта си, опитайте се да достигнете до 7-8 броя статии на месец.

Другият вариант е да се съпоставите с позицията, на която искате да бъдете, т.е да погледнете в момента къде се намирате – колко статии имате в блога си, колко трафик предизвиквате и т.н., след това да си поставите цел - колко статии искате да имате в блога си и до колко време това да се случи – например искате двоен трафик от сегашния, 200 статии (а в момента имате 10) и това да се случи до 2 месеца. Тогава ще се наложи да пишете по-често, за да постигнете целта си в определения срок.

Веднъж увеличите ли броя на постовете в блога си, веднага ще забележите повишаване на трафика на сайта ви. Всички компании забелязват увеличение в посещенията на сайта си, когато започнат да публикуват 15 или повече статии на месец в блога си.

Истината е, че компании, които увеличават публикациите в блога си от 3-5 пъти, на 6-8 пъти месечно, удвояват своите потенциални клиенти почти двойно. А компаниите, които публикуват един или два пъти в месеца, все пак имат 70% преднина, пред тези, които изобщо нямат блог.

Не забравяйте, че колкото повече съдържание имате в сайта си, толкова по-добре ще се чете той от търсачките и съответно ще генерира повече трафик. А колкото по-висок е трафика на сайта ви, толкова повече потенциални клиенти може да ви донесе той. Това е и целта на блога ви – да запознава публиката с фирмата ви, услугите и продуктите ви, философията ви. А останалото е във ваши ръце!