Ако все още не сте се възползвали от силата на ваучерите или купоните за намаление в онлайн пространството, то тази статия ще Ви накара поне да се замислите как сте могли да пропуснете тази възможност и не е ли време вече.

Сигурно знаете как въздейства думата „намаление“ или „промоция“ на купувачите. Сигурно дори и Ви се е случвало да пробвате дреха и да не сте сигурни, че Ви харесва, до момента, в който продавачката Ви казва, че тази дреха е намалена от 75 на 50 лв., а за причината дори не се сещате да попитате.

Е както и да е, въпросът е, че определено ваучерите за намаление привличат много хора в магазина или заведението Ви.

Не отхвърляме по никакъв начин печатните рекламни материали с намаление – брошура с талон за отстъпка например. Те продължават да си работят с пълна сила, но днес ще обсъдим по-обстойно разпространението на тези талони за отстъпка в интернет пространството.

Талоните с процент отстъпка са перфектният избор да привлечете нови клиенти към Вашия бизнес, както и да промотирате новия си продукт. А потребителите, които използват ваучери за намаление са се увеличили с 13% за последните 3 години.

Преди да сте си казали, че тези потребители само се възползват от намалението и после не биха се върнали отново във Вашия магазин/ресторант/бар/салон и т.н., ние ще Ви запознаем с официалните изследвания в проценти.

През 2007г. потребителите, закупили ваучер/купон за намаление са били 63,3%, докато през 2013г. тези потребители са били 92%. 53,7% от тях казват, че купуват ваучери за намаление защото задоволяват нуждите си, а не желанията си, когато пазаруват. 79,8% купуват редовно талони с отстъпка. А 80% са потребители, търсят стойност.

Ако с това не Ви убедихме, че си заслужава вижте и това: цели 91% от потребителите, използвали талон с намаление, казват, че биха се върнали отново в съответния магазин/ресторант/бар и т.н., а 57% от купувачите, казват, че не биха направили покупка за първи път без купон за намаление.

Къде потребителите ще намерят Вашият талон за намаление?

Най-често – в сайтовете за ваучери с намаление.

Но освен там, потребителите търсят талони с отстъпка и във Вашия сайт, в търсачките като Google и в социалните медии.

Дигиталният вариант на брошурата с талон за отстъпка, може да бъде landing страницата във Вашия сайт, която да разпространявате в социалните мрежи и търсачките от удобния си стол вкъщи или в офиса.

Ето и няколко причини, поради които маркетинг кампанията Ви с талони за намаление може да се провали:

  • не намират намаление за определени продукти, които искат да купят – 46%.
  • срокът на намалението изтича преди да са се възползвали от него – 39,1%.
  • нямат време да търсят ваучери – 30,7%.
  • въпреки намалението, цената им е висока – 19,5%.
  • предпочитат да пазаруват от магазина, за да са сигурни че е марков продукта – 19,4%

Перфектният талон с намаление има:

  • Намаление на продукти, които клиентите харесват и биха купили така или иначе.
  • Намаление, което да оправдава времето, загубено в търсене на ваучера

[източник: creativeguerrillamarketing]