1. Уместност – какво е предназначението на сайта Ви и каква е целевата Ви аудитория? Отговорите на тези два въпроса ще Ви помогнат да изберете най-подходящите изображения, така че да грабнете вниманието на потребителите.
     
  2. Философия и характеристики на бранда – всяка марка си има свои характеристики, които я отличават от всички други и всяка марка си има своя философия. Много трябва да внимавате с тези идетификационни сигнали. Ако ги усъвършенствате и работите с тях, ще имате голям успех.
    Ако продавате енергийни напитки, използвайте енергията като основен мотив в изображенията си; ако продавате самолетни билети – сигурността и т.н.
     
  3. Подбирайте – ако нямате възможност да създавате дизайнерски изображения и Ви се налага да избирате от тези в онлайн пространството, правете много сериозен подбор. Повечето изображения вече се използват и от други сайтове, които могат да бъдат и Ваши конкуренти. Старайте се да намирате най-трудно достъпните изображения и се опитвайте да ги промените поне малко, така че да са предназначени за Вас.
     
  4. Плащайте – има много сайтове, от  които можете да си закупите изображения. Хубавото при тях е, че със сигурност ще ползвате легално изображението, след като сте го платили, а освен това има много голям избор и не са много популярни, колкото сайтовете с неплатени изображения.
     
  5. Емоция – посланията, които предизвикват емоция у аудиторията са много силни, влиятелни и работят с пълна сила. Изображенията са подходящ инструмент да изпратите емоционално послание до клиентите си. Не пропускайте шанса да го направите. Лишените от чувство изображения са незабележими. Големите марки се възползват интензивно от емоцията в изображенията си, за да привлекат посетители на сайтовете си.
     
  6. Усмивката – карайте посетителите си да се усмихват. Хуморът е винаги печаливш играч.
     
  7. Шок – правете такива изображения, които, изкарани от контекста, да шокират публиката. Това е трик за привличане на вниманието. Разбира се всичко си има граници. Не изневерявайте на високия стил.
     
  8. Илюстрации – използвайте илюстрации. Те правят дори най-скучните изображения по-интересни. Придобиват забавен лик, което помага за хумора и усмивката от горните точки. Могат да изглеждат и много стилни – всичко е във въображението Ви.
     
  9. Истински хора – използването на фотографии на хора от екипа или познати лица вдъхва доверие у потребителите.
     
  10. Качество – ако не сте помислили за качеството на изображението, каквото и друго да сте измислили, то няма да има такъв ефект, какъвто би имало с висококачествено изображение.