Добавете чат

Чатът в електронния магазин може да бъде много полезен, стига да се грижите подобаващо за него. Това е инструмент за комуникация с клиентите Ви, при това много подходящ за електронната търговия. Повечето онлайн магазини дават телефон и имейл за връзка. Това е добре, обаче затруднява клиентите до някаква степен. Първо, че телефонният разговор струва пари, а имейлът изисква време за писане и после за очакване на отговор. Също така – замислете се колко пъти Ви се е случвало да не се обадите да свършите някаква работа, само защото в момента телефонът не Ви е бил под ръка, а по-късно сте забравили или вече е станало късно.

Продуктова информация

Съдържанието винаги е от значение – погрижете се да отговаряте на всички незададени въпроси по отношение на продуктите Ви – от какви материали са изработени, каква наличност имате, размери, цветове, цена, доставка, ревюта.

Хубаво е да използвате големи и качествени изображения за продуктите. Детайлните фотографии ще покажат продукта по-добре. Не трябва да ги подценявате изобщо. Никой няма да обърне внимание на малка снимка с лошо качество.

Постарайте се да не оставяте празни секции – вдъхва недоверие.

Навигационно меню

Подвижното навигационно меню ще освободи посетителите на онлайн магазина Ви да се разхождат на воля. Щом виждат основните категории винаги пред себе си, те ще разглеждат свободно и ще прелистват страниците без да се страхуват, че ще загубят вече харесан продукт.

Количка/кошница/листа с любими

Да, тази опция ще им даде още повече свобода – щом си харесат нещо, го добавят към любимите си стоки, а след това са готови да започнат наново да се ровят из магазина. Трябва да помислите обаче за онези посетители, които нямат регистрация и не искат да отделят време, за да си направят. За тях може би е добре да има гост опция.

Търсачка

Още едно средство за лесно ориентиране. Нали се стремим да улесняваме потребителите. Това е начинът. Търсачката повишава ползваемостта на сайта, а това от своя страна увеличава продажбите.

Видео

Чисто от маркетингова гледна точка видеото е много полезно. За всеки е по-лесно да изгледа едно видео от две минути, отколкото да чете романи скучни обяснения. Особено в днешното забързано ежедневие.

Затова видеото е добра идея за инструкции по използването на даден продукт или за съвети за личен избор. В самолета никой не чете инструкциите по безопасност, но всички гледаме стюардесите, когато ни инструктират.