Фирмен уеб сайт или фирмен блог? Или и двете?

Фирмен уеб сайт – фирменият уеб сайт е мястото в интернет, където представяте своя бизнес пред обществото, настоящи и потенциални клиенти.  Информирате за продуктите или услугите, които продавате, за промоции или нововъведения. През корпоративния уеб сайт можете да предоставите възможност на своите клиенти да направят запитване за покупка на продукт или услуга, или пък директно да продавате (онлайн магазин). В корпоративния уеб сайт представяте накратко историята на Вашия бизнес, а също и своя екип.

Фирмен блог – но какво да кажете в блога, нали вече сте разказали всичко важно в уеб сайта?! Това схващане е погрешно.

Знаехте ли, че фирмите, които поддържат блог, привличат 67% повече потренциални клиенти в сравнение с фирмите, които нямат блог?

 В блога можете да покажете едно друго лице на Вашия бизнес. Да поканите клиент да разкаже защо е избрал да работи с Вас. Този тип постове във фирмения блог на ProVision.bg са доста успешни и имат много четения - ето два добри примера - онлайн магазин Моето кръщене и уеб сайт Африн.  Това се нарича customer experience – доволният клиент ще сподели как Ви е открил, кои са Вашите предимства – всичко това е една много полезна препоръка. Стойността и е много по-висока, отколкото куп реклами, които казват колко сте страхотни. Защо? Защото препоръката идва от Ваш истински доволен клиент.

Какво още можете да кажете, ако имахте корпоративен блог?

Разкажете за успехите на своя бизнес – награди, медали.

Дайте добавена стойност – Вие сте добри, в това което правите – разкажете за тенденциите във Вашата област.

Вашата фирма е съставена не от служители, а от хора – дайте им възможност да разкажат малко повече за себе си.

Ходили сте на тиймбилдинг – разкажете за това, ще бъде интересно!

Корпоративният блог е чудесно място да покажете, че Вашата фирма има социална отговорност – ако сте се включили доброволно и сте подкрепили някоя кауза, разкажете историята.

Редовното поддържане на фирмен блог и писането на полезни и интересни текстове, свързани с Вашата фирма, не само работи за онлайн репутацията на Вашата марка, но и помага значително за индексиране и по-лесно откриване на продукта/ услугата, която предлагате.

Екипът на ProVision.bg  може да Ви помогне, ако сте решили, че искате корпоративен блог. Ние не само ще го създадем според Вашите изисквания за дизайн и функционалности, но и ще Ви помогнем с писането и поддържането му чрез услугата „Копирайт”.

Картинка: The Last Word on Nothing