Онлайн репутацията в социалните медии и най-вече във Facebook се превърна в съществен елемент от маркетинг стратегията на модерния бизнес.

ProVision.bg се занимава със създаване и поддържане на онлайн присъствие на свои клиенти, за това темата за спада на reach-а във Facebook през последните месеци за нас е важна.

Според най-актуалната информация последиците от промените по алгоритъма на Facebook все още имат значителен негативен ефект върху редица страници.

Голяма част от феновете във Facebook се влияят от информация или препоръка преди да направят покупка. За това отношението към тях като към потенциални клиенти трябва да е специално. Важно е съдържанието, което им предлагате във Facebook да е релевантно на техните интереси, умело поднесено, а защо не и със забавен елемент. Създаването на такова съдържание и менажирането му се нуждае от професионалната грижа на онлайн маркетинг специалист и копирайтър. Ако нямате нужния подход, е възможно Вашите потенциални клиенти, да се превърнат в клиенти на Вашите конкуренти. Ще се радваме да се свържете с нас, за да обсъдим Вашата онлайн репутация.

Снимка: Marketing Land

Вижте още:

Защо е важен профилът на Вашия бизнес в Pinterest

Как да изберете правилните ключови думи и фрази за вашия уеб сайт

Един успешен проект за сайт на онлайн магазин - Моето кръщене