Един от основните компоненти, който помагат за успешното развитие и правилното позициране на сайта ви в Google е избора на ключови думи и фрази. Когато искате да използвате ключови думи за СЕО оптимизация, трябва само да изпълните няколко прости стъпки, за да успеете на намерите правилните думи.

1. Направете списък

Първото нещо, което трябва да направите, ако искате да използвате ключови думи във вашия уеб сайт, е да създадете един списък с думи и фрази, които да са свързани логически със съдържанието на сайта. По този начин правите един пълен списък с колкото думи желаете, стига да отговарят на темата на сайта ви.

2. Избор на ключови фрази или думи

След като сте направили пълния списък, от него избирате тези "ключови" дума или фраза, които най-добре описват цялото съдържание на сайта. Например, ако съдържанието на сайта ви е за автомобили и искате да използвате ключовата дума "автомобили", тя няма да ви постави на висока позиция в страницата с резултати от търсенето. Особено, след като много сайтове използват същата дума. Опитайте се да избегнете използването на думи и фрази, които са много общи, тъй като няма да подобри класирането на сайта в Google. Чрез добавянето на по-подробни ключови думи от вида на "автомобили втора употреба" или "втора употреба спортни автомобили" действително ще помогне за подобряването на шансовете за класиране на по-високи позиции в страницата с резултати. Просто се уверете, че ключовите думи отговарят точно на съдържание на сайта ви.

3. Проверете вашата конкуренция

Отделете известно време, за да потърсите сайтове на подобна тема като вашата. Намерете вашите конкуренти и разгледайте техните ключови думи и фрази. Така че може да разберете, кои от тях да използвате и кои трябва да се избегнат. 

4. Използвайте вашето местоположение

Вие също може да подобри шансовете си за получаване на много по-добър резултат от класирането в Google, ако включите вашето местоположение като ключова дума или фраза. Например вашият бизнес се намира в София и избирате ключови думи "София втора употреба спортни автомобили" така със сигурност ще подобрите класирането си в страницата с резултати от търсенето.

5. Използвайте вашата ниша

Имайте предвид, че ако искате да предложите ключовата дума, която най-добре описва вашия бизнес, но се увеличи обемът на търсене на потребителите, може да използвате една дума за определен период от време. В случай, че търсенето към тази ниша намалее, вие можете да я смените с дума, която се търси повече и привлича по-голям трафик към сайта ви.

Вижте още: