Съдържанието във Вашата facebook страница е важно, но колко?

Споделянето на публикации води до вирусен маркетинг, споделянето води до трафик, споделянето ще популяризира Вашия бизнес и Вашия сайт!


Ангажирането на Вашата публика е всичко, за което трябва да мечтаете. Ангажирате ли ги, бизнесът Ви ще процъфтява!

Какви тактики можете да приложите в социалните мрежи, за да ангажирате повече потребителите?

Стратегията Ви трябва да е  свързана преди всичко с мобилните технологии.
Да, в момента все повече потребители ще отварят съдържанието ви от мобилните си устройства. Как трябва да процедирате Вие? Замисляли ли сте се дали споделеното съдържание във вашата група, страница в социалните мрежи, е „подготвено“ за смартфоните и таблетите?

Да, има някои хитринки, които трябва да се знаят, за да може, когато потребител отвори Вашата публикация, то снимките да се отворят целите, оптимално и лесно да бъде „облъчен“ от Вашата информация, за да предприеме действията, които целите.

Не "бууствайте" постове преди да сте сигурни, че публиката ги харесва. Точно така! Дори да си мислите, че сте измислили гениален пост, вижте до колко хора ще достигне преди да използвате рекламирането като метод. Ако хората не харесват Вашия пост рекламирането няма да има толкова силно въздействие

Мислейки за Вашия пост, дали той ще премине теста за споделянията?А какво представлява този тест? Ако поста Ви заинтригува потребителите, те ще са готови не просто да го харесат, но и да го споделят. Колко от Вашите постове са такива?

Как разбирате кога дадено съдържание си струва да бъде споделено? Ако Вашият пост отговаря на следните изисквания: интересен, изненадващ, вдъхновяващ, различен, навременен :)

И не забравяйте как се обръщате към потребителите, харесали страницата Ви – дали им говорите на Ти или на Вие. Не променяйте тона на публикациите, следвайте една стратегия!

Ние сме тук, за да Ви помогнем и да приложим всички останали тактики, за да може Вашата фейсбук страница да изпъкне сред конкурентите и Вашият бизнес да е успешен.