Google реши да освежи визията си, като заложи на променено лого. Безсерифният шрифт определено придава много по-изчистен вид, говори за тенденциите в модерното време и отчасти напомня на логото на Alphabet. 
Промяната идва в момент, в който потребителите все повече започват да използват мобилните технологии. Ежедневието на потребителите е свързано с употребата на смартфони и таблети, така че не е учудващо, че Google залага на минималистичната визия.

Именно използването на подобни дисплеи с по-малка резолюция и по-слаба интернет връзка дават отражение върху избора  размерът на логото  да е вече само 305 байта (за сравнение старото лого беше 14 000 байта).

 

Буквата G, която е минимизираното изображение, разработено за приложението на Google за смартфони, вече е многоцветна - червени, синьо, жълто и зелено са цветовете, които са подбрани, като по този начин напълно отговаря на новото лого. 

Ето и няколко мнения за това как се приема нововъведеното лого на Google.

 

 

Geoff Cook и Min Lew, партньори, BASE DESIGN
Според тях новата визия не е толкова за самото лого, колкото за една интелигентна система, която използва визуализацията, за да  свързва потребителите в екосистемата на Google.
По интересен е начинът, по който Google показва новата си идентичност, според тях. Всеки ход е съгласуван именно с нея, а Google затвърждават мнението, че определено обичат иновациите.

 


Mads Jakob Poulsen, CREATIVE директор, SIEGEL+GALE
Според него резултатът определено е подобрение от дизайнерска гледна точка – по-чист и по-модерен, редизайнът изглежда като естествена еволюция за визуалната идентичност на Google. Според него обаче логото изглежда просто и нарисувано като от детска ръчичка, което подбужда асоциация за наивност, а не за надмощие. 


Connie Birdsall, CREATIVE директор, LIPPINCOTT
Новото лого е елегантно и просто, но напомня за забавното и игривото като част от качеството на оригиналния дизайн, според креативния директор на Lippincott. Според него то  подсказва за бъдещия потенциал, както и за функциите, които предоставя в момента Google.


Steve Heller, журналист и бивш ART директор в New York Times
"Новото лого на Google е хоумрън.”
Като обобщение – по-голямата част от потребителите смятат новото лого на Google за тотален хит. Част от негативните коментари са свързани с това, че изглежда като нарисувано от дете. Преди всичко обаче логото показва пътя, по който върви Google –  тенденциите за развитие са свързани с напълно дигитализиране и надмощие на мобилните технологии и Google са готови да предложат най-доброто.