Не просто е добре, а направо си е прекрасно. Търсачката в онлайн магазин е като продавачката във физически магазин – към нея са отправени въпросите на клиентите и нейна е задачата да ги ориентира, да им покаже това, което търсят. За да бъде една търсачка добра в работата си обаче трябва да помислите за няколко неща: 1. Трябва да я разположите на правилното мястоТърсачката трябва да е винаги на много видно място, не е хубаво да си играете на криеница с посетителите на сайта Ви. Търсачката и навигационното меню трябва да преследват...
Ресурсен център - София-град е държавно обслужващо звено на Министерство на образованието и науката. Основната цел на центъра е да подпомага процеса на интеграция и образователно включване на децата и учениците със специални образователни потребности на територията на Столична община. ProVision Media Group изработи техния дигитален лик – официален уеб сайт и мобилно приложение . За да ви разкажем повече за работата ни с центъра за подпомагане на деца и ученици със специални образователни потребности, зададохме няколко въпроса на директора на Ресурсен...
Чатът е много, много подходящ за онлайн магазините . Хубаво е да имате телефон и имейл в контактите, така че клиентите да могат да Ви се обадят или да Ви пишат когато имат запитване, но най-хубаво е да имате чат. Чатът предоставя на клиентите Ви възможността да зададат въпроса си СЕГА и да получат отговор отново СЕГА. А това е, което те очакват и искат щом се обърнат към Вас. Телефонните обаждания струват пари, които не всеки потребител е готов да жертва. Също така могат да предизвикат неудобство у клиента – телефонът е далече, трябва да стане,...
Добавете чат Чатът в електронния магазин може да бъде много полезен, стига да се грижите подобаващо за него. Това е инструмент за комуникация с клиентите Ви, при това много подходящ за електронната търговия. Повечето онлайн магазини дават телефон и имейл за връзка. Това е добре, обаче затруднява клиентите до някаква степен. Първо, че телефонният разговор струва пари, а имейлът изисква време за писане и после за очакване на отговор. Също така – замислете се колко пъти Ви се е случвало да не се обадите да свършите някаква работа, само защото в момента...
Нашите приятели от Ready for Life държат да бъдат винаги актуални и да изглеждат добре. Ние сме винаги готови да им помогнем в това отношение! Ето го и доказателството за всичко това – новият брандинг на сайта на най-големия магазин за хранителни добавки – Ready for Life. Ние искаме нашите клиенти да са винаги в крак с времето! Разгледайте и другите ни проекти с брандинг на уеб сайт в Портфолио .
Отварянето на онлайн магазин си е доста отговорна работа, трябва да знаете. Не се заблуждавайте, че ще можете да вършите друга работа и помеждудругото да си продавате. Е, някой ден, когато имате вече разработен онлайн магазин и голям екип, който да го движи, ще можете да си работите нещо друго, а магазинът да си продава „сам“, но дотогава се искат много услия. Ако вече имате физически магазин, ще Ви бъде много по-лесно да си направите и електронен, но ако нямате, трябва много добре да си помислите по следните теми: Къде ще държите стоката...
Благодарение на програмисти от цял сват и след хиляди часове работа, Open Cart е обновена с новата версия Open Cart 2.0 - много нови функционалности, които я правят определено най-добрата версия на Open Cart досега. Само вижте: Абсолютно адаптивен дизайн; OCmod - virtual file modification; Нов дизайн на административната и публичната част; Повече разплащателни възможности; Система за известия; Потребителски полета. Инсталацията на новата версия може да ви затрудни малко, но веднъж успеете ли, ще се наслаждавате на привилегиите и....
Логото е едно от основните неща, за които трябва да помислите когато започнете да изграждате търговска марка или бизнес идентификация. Логото е първото впечатление, което създавате както у Вашите клиенти, така и у конкурентите Ви. Затова логото трябва да бъде много добре обмислено, да съчетава идеология и дизайн. Добре измислено и изработено, логото ще работи за Вас с пълни обороти. За идеологията Доброто лого е ефективно и в същия момент е лесно за разчитане, не се основава на сложни фигури и преплетени знаци, които да гледаш дълго време и да не разбираш, а...
Да не познавате публиката си Ако не познавате и не разбирате публиката си, може да си пишете, пишете и пишете... и да няма никакъв ефект.  И напълно разбираемо – съдържанието, което съставяте, не е интересно и полезно за вашата аудитория. Затова си помогнете като направите едно хубаво проучване – на колко години са клиентите ви, къде живеят, какво учат/работят, какво харесват и не харесват, какви въпроси ги вълнуват и други теми в зависимост от бранша ви. Като имате необходимата информация, ще ви бъде много по-лено да създавате съдържание, което...
В днешната статия ще ви споделим няколко съвета, от които да се възползвате при изграждането на маркетингов план за социалните мрежи. Ако не искате да си късате нервите излишно - послушайте ни. ;) Всичко се променя постоянно Ако още не сме ви го втълпили в главите... значи ще продължаваме да ви го повтаряме! Имате ли онлайн бизнес – трябва да се научите да се адаптирате към промените. В противен случай сте загубени. Частта с промяната не се отнася само за социалните медии, но все пак – да говорим по темата: не може да очаквате, че нещо,...
Сигурно няма нужда да ви убеждаваме колко много хора вече използват мобилните си телефони за сърфиране в интернет и дори за бизнес. Най-вероятно и вие влизате в това число. И все пак последните социологически изследвания много красноречиво потвърждават очакванията на специалистите, че в бъдеще по-голямата част от трафикът на сайтовете ще  се генерира от мобилните устройства: 829 млн. потребители посещават Facebook ежедневно, 654 млн. от тях – от мобилните си телефони; Във Facebook има 30 млн. фен страници на различни бизнеси, 19 млн. от тях са...
Уважаеми клиенти, във връзка с подмяна на IP адресите в мрежата на Мтел АД, които са наш доставчик и с направената  неотложна промяна на IP адресите на сървърите ни са възможни прекъсвания към сайтовете, които се хостват в ПроВижън Медиа Груп ООД. Молим за извинение за причиненото неудобство. С уважение