Марк Зукърбърг  съобщи по време на Q&A (въпрос и отговор) сесия на живо от централата на компанията в Менло Парк, Калифорния, че Facebook работи над бутон “Dislike”. Зукърбърг смята, че именно чрез този бутон хората ще могат да изразяват съпричастност. През последните години потребителите искат такъв бутон, а сега вече компанията смело заявява, че  работи по въпроса и е „много близо“ да осигури това на хората и ще го пусне за тестване в бъдещ период.  Разработването на бутон „Не ми харесва“ ще се...
Съдържанието във Вашата facebook страница е важно, но колко? Споделянето на публикации води до вирусен маркетинг, споделянето води до трафик, споделянето ще популяризира Вашия бизнес и Вашия сайт!Ангажирането на Вашата публика е всичко, за което трябва да мечтаете . Ангажирате ли ги, бизнесът Ви ще процъфтява! Какви тактики можете да приложите в социалните мрежи, за да ангажирате повече потребителите? Стратегията Ви трябва да е  свързана преди всичко с мобилните технологии. Да, в момента все повече потребители ще отварят съдържанието ви...
Навярно имате профил в LinkedIn. А колко често влизате там? Успявате ли да извлечете максималното от Вашето присъствие в топ социалната мрежа за професионалисти от различни сфери на дейности? Чудили ли сте се какви грешки се допускат при поддържането на подобен профил, където регистрираните надминават 300 млн. члена?   Да си представим, че намирате потенциален клиент за Вашия бизнес. След срещата, той разбира се би потърсил повече информация за Вашия бизнес,  а LinkedIn му дава изключителната възможност да проучи Вашата автобиография, компанията Ви,...
Както сами се досещате отдавна хаштаговете разшириха своето въздействие и в момента успешно се използват в Instagram, Tumblr, Pinterest (там нещата са малко по-различни – поради възможността да тагвате постове, които не са ваши, а и потребителите обсъждат по-скоро самото „вдъхновение“ от споделените еднакви интереси) и разбира се във Facebook! Благодарение на # (ако е точен, ясен, кратък и на мястото си) използването на търсачки се превръща в ползотворен метод, за  да може социалното медийно съдържание да достигне до нужната публика...
Използвате ли Twitter? Скептично настроени ли сте за вашия профил, ниската активност и малкия брой последователи? Ако все още се опитвате да откриете как оптимално да използвате Вашия twitter профил, то тази статия е идеална за Вас. Ето няколко важни съвета, на които да обърнете внимание.  Задължително си качете аватар – при личен профил – ваша снимка, ако е корпоративен – най-често се използва логото на вашата компания.  Не четете всеки туит – да предположим, че следвате 50 човека (средно всеки потребител поства по около 22...
На 27 юли 2015 г, Google обяви в своя блог , че през следващите няколко месеца, ще претърпи известни промени. На първо място – социалната мрежа Google+ ще бъде оптимизирана, така че потребителите да получават всичко, от което имат нужда. Ще се добавят нови опции за споделяне и колекциониране на информация, приложения за снимки и други промени, които да подобрят engaging rate-а на социалната медия. Друга сериозна промяна е това, че вече ще можете да ползвате Google свободно, без да ви е нужен Google+ профил, или ако имате такъв, той няма да бъде...
Ако имате уеб сайт, електронен магазин или дори само офлайн бизнес, то Вие се нуждаете от една добре поддържана Facebook фен страница . Няма нужда вече да Ви обясняваме за ползите от присъствието на бизнеса Ви във Facebook, защото Вие сами сте се убедили. Направо да започваме по същество. Искате да си направите фирмена страница във Facebook , но не знаете как? В тази статия ще Ви покажем стъпка по стъпка как да си създадете фен страница във Facebook и ще Ви дадем основни насоки как да я поддържате. Създаване на страница: Има три начина да започнете...
Facebook обяви официално, че до 23 юни ще премахне изцяло така милия ни Like Box Plugin . Благодарение на този плъгин нашите фенове можеха да харесат страницата ни във Facebook от сайта ни, само с един клик на бутона "Like" , без да е необходимо да напускат сайта. Ето как изглежда старият  Like Box :Добрата новина е, че все пак всеки, който пожелае, ще може да хареса страницата ни във Facebook от сайта ни. Facebook заменя Like Box Plugin-а  с Page Plugin , който изпълнява същите функции, но е малко по-различен на вид. Ето...
Радваме си да ви съобщим една добра новина –  ИМА ДОБРИ ХОРА! Сигурно сте видели клипчетата, изразяващи агресия, насилие, садизъм, заплахи и порнографско съдържание, които се разпространяваха напоследък във Facebook. Е, очевидно е имало много разочаровани от видяното добри хора, които са докладвали до Facebook, че съдържанието е неуместно за социалната мрежа и не искат да го виждат повече. От Facebook обявиха , че в следствие от неколкократни сигнали за липса на прозрачност в действията на социалната мрежа, Facebook обновява своите Community...
След като през август Facebook обяви, че имаме 3 месеца да обновим приложенията си, така че задължителния “Like” бутон, вече да не е задължителен, на 5 ноември 2014г.  социалната медия вече окончателно премахна задължителното лайкване в приложенията. Това означава, че вече не можете да задължавате потребителите във Facebook да харесат страницата Ви, за да използват приложението Ви. Не бъркайте това обаче с промените по Graph/Core API – там ще отнеме поне 2 години, докато новата версия се публикува. А сега дори не е необходимо...
В днешната статия ще ви споделим няколко съвета, от които да се възползвате при изграждането на маркетингов план за социалните мрежи. Ако не искате да си късате нервите излишно - послушайте ни. ;) Всичко се променя постоянно Ако още не сме ви го втълпили в главите... значи ще продължаваме да ви го повтаряме! Имате ли онлайн бизнес – трябва да се научите да се адаптирате към промените. В противен случай сте загубени. Частта с промяната не се отнася само за социалните медии, но все пак – да говорим по темата: не може да очаквате, че нещо,...
  1.Хората обичат да играят – ако си мислите, че само децата играят игри онлайн, много се лъжете. И малки, и големи падат в капана на завладяващата игра, а ако се заровите в проучвания ще разберете и каква е точната игра за Вашия бизнес според възрастта и пола на клиентите Ви. Това е една магическа пръчица, която можете да използвате, за да ангажирате феновете си във Facebook. А веднъж силно ангажирани, те остават Ваши верни последователи. 2. Чрез Facebook приложенията можете да предизвикате Вашите фенове да споделят Вашето съдържание. Това е...