Ако идеята ми е да ви кажа това, което искате да чуете, и на всяка цена да получа вашата поръчка, и да взема парите ви - да, бих ви дал гаранция за SEO оптимизация.  Но всеки коректен SEO специалист не би си позволил да ви дава гаранции. И това е не защото не иска, а заради естеството на процеса.  Затова нека го обясня. При оптимизацията за търсачки имаме 3 обекта. Вие и вашият уеб-сайт.Ние и нашите знания, работа, нашата услуга. Гугъл и неговият алторитъм.По първият и вторият параметър ние можем да...
Помислете си какво би било, ако търсачките проактивно изпращаха препоръчани статии, подходяща информация за вас и контакти, които Ви биха били полезни? Представете си как потребителите получават изключително релевантна информация, което ще доведе до така мечтания край на излишния спам и  недоволните потребители. Към настоящия момент обаче реалността е друга - търсачките не се интересуват от читателите и започват да "мислят"едва след като въведете това, което търсите. А дали не може дадена търсачка да „мисли“...
Само преди седмица може би сте забелязали промяната в показваните резултати в Google. Вместо 7, вече са видими само 3 локални бизнес страници. Как промяната се отразява на локалните SERPs (search engine result pages)? Преди ъпдейта се показваха до 7 страници, като фирмите, които не се справят добре с органичните резултати, имаха шанса да се видят именно в тези резултати. Но играта се променя драстично.  Борбата за първите три места вече ще е безмилостно жестока :)  А с какво всъщност помага локалното търсене на...
На 2 юни 2015 г. по време на семинара SMX Advanced в Сиатъл, представител на Google обяви, че се очаква следващият Panda update в близките седмица-две. Той поясни, че този update се отнася до опресняване на данни, а не до алгоритмична промояна. Google Panda Update е филтър при търсенето в Google, официално представен през февруари 2011 година. Неговата задача е сайтовете с бедно съдържание да спрат да излизат на предни позиции при търсене в търсачката, а на тяхно място да се показват добрите сайтове с качествено съдържание. Филтърът се влияе и от Google...
Оптимизирането на страницата е първата част от сложното SEO , с която трябва да се заемете. В тази статия ще ви дадем основни насоки как да попълвате мета таговете в сайта си, което е 10% от оптимизирането му. А именно – ключови думи , мета заглавие (meta title) и мета описание (meta description) . Ключови думиИзбирането на ключови думи е най-базовото нещо в SEO. Те ви помагат да се появявате най-напред в резултатите на Google според стоките или услугите, които предлагате. Първата стъпка при оптимизирането на страницата...
Новото и полезно съдържание в уеб сайта е задължително, ако искате да имате добри резултати при търсене в Google и да привлечете клиенти . Да платите за изработка на уеб сайт , а след това цяла година да не публикувате нищо ново на него, означава, че сте си дали парите на вятъра, дори да е с UX дизайн и чудесни функционалности. Вашият фирмен уеб сайт полека лека ще изпадне назад в класацията на Google, а сега, когато има толкова много информация в интернет, никой няма да рови назад в страниците с резултати. Всеки гледа първата страница, най-много да...
Световният ден на околната среда е днес и ако се чудите защо героят на ProVision се намира на островче, то е защото акцентът тази година е върху островите и опасността от покачването на морското равнище заради глобалното затопляне. Екотемите вълнуват нашия екип, за това вижте идеите, които ни харесаха: Световният ден на околната среда има за цел да подтикне към позитивни действия за опазване на природата. Проблемите на околната среда засягат всички – следователно всеки човек би трябвало да осъзнае не само собствената си отговорност, но и че...
Един от основните компоненти, който помагат за успешното развитие и правилното позициране на сайта ви в Google е избора на ключови думи и фрази. Когато искате да използвате ключови думи за СЕО оптимизация , трябва само да изпълните няколко прости стъпки, за да успеете на намерите правилните думи. 1. Направете списък Първото нещо, което трябва да направите, ако искате да използвате ключови думи във вашия уеб сайт , е да създадете един списък с думи и фрази, които да са свързани логически със съдържанието на сайта. По този начин правите един пълен списък с...
...продължение на статията 18 типа backlinks, които нарушават правилата на Google [Част 1] 9. Използването на #вътрешни линкове в страницата Ако сме създали backlinks и се повтаря една и съща ключова дума навсякъде вашия уеб сайт ще бъде санкциониран. Google е станал много добър в откриването на такъв вид модели на изграждане на връзки. 10. Backlinks от чуждоезични сайтове Ако имате уеб сайт създаден на български език и хиляди backlinks от английски и индийски уеб сайтове, Google ше го приеме, че не е нормално това да се случва и ще го разбере като...
При изграждането на СЕО за вашия уеб сайт е много важно да знаете, кои типове backlinks нарушават правилата на Google. В тази статия ще говорим за нестандартни backlinks, които ако ги използвате, най-вероятно ще бъдат санкционирани от Google. 1. Размяна на линкове През 2007г. основен метод за изграждането на backlinks беше чрез размяна на линкове. Уеб разработчиците започнаха да разменят хиляди линкове помежду си, и в крайна сметка, Google трябваше да предприеме мерки срещу това. Ако изпратиш backlinks до няколко приятели, няма причина за притеснение. Но ако...