Robots.txt е текстови файл, който помага на търсачките, да разберат коя информация е необходима да се индексира. За онлайн магазините robots.txt е нещо полезно, да не кажем и задължително. Повече в детайлност бихте могли да прочетете тук   Защо има нужда от този файл? Най-общо казано, поставен файла в основната директория на вашият нлайн магазин, показва на търсачките кои страници да бъдат индексирани и кои да бъдат пропускани. Повечето уеб разработчици използват robots.txt, за да "насочат" паяците на търсещите машини, кои страници са важни и...
В ерата на e-commerce-а ви представяме няколко тренда за предстоящата 2016 г. През изминалите години  тенденциите в онлайн търговията бяха обвързани от една дума - мобилност . Да, на прага на 2016 г. не е по-различно! Вие знаете, че  явлението „мобилна търговия“ вече е факт! Мобилните телефони доминират навсякъде и във всичко. Синдромът на наведените глави, които са повече свързани помежду си чрез мобилните устройства, отколкото високо изправените хора, които говорят очи в очи, също е факт. Но това би било плюс за Вас и...
Майкъл Алдрих е измислил онлайн пазаруването през 1979 г. Малко по малко големите компании решават да използват системата за онлайн пазаруване – например Ebay и Amazon пускат своите онлайн портали през 1995г., а всички знаем какво са постигнали днес! Всяка година се увеличава делът на e-commerce, така че бъдете сигурни, че онлайн търговията ще процъфтява все повече. Разбира се има промени, които са продиктувани от постоянните нововъведения в технологиите, различните тенденции и засилената употреба на мобилни устройства. Замисляли ли сте се какви ще...
Не просто е добре, а направо си е прекрасно. Търсачката в онлайн магазин е като продавачката във физически магазин – към нея са отправени въпросите на клиентите и нейна е задачата да ги ориентира, да им покаже това, което търсят. За да бъде една търсачка добра в работата си обаче трябва да помислите за няколко неща: 1. Трябва да я разположите на правилното мястоТърсачката трябва да е винаги на много видно място, не е хубаво да си играете на криеница с посетителите на сайта Ви. Търсачката и навигационното меню трябва да преследват...
Чатът е много, много подходящ за онлайн магазините . Хубаво е да имате телефон и имейл в контактите, така че клиентите да могат да Ви се обадят или да Ви пишат когато имат запитване, но най-хубаво е да имате чат. Чатът предоставя на клиентите Ви възможността да зададат въпроса си СЕГА и да получат отговор отново СЕГА. А това е, което те очакват и искат щом се обърнат към Вас. Телефонните обаждания струват пари, които не всеки потребител е готов да жертва. Също така могат да предизвикат неудобство у клиента – телефонът е далече, трябва да стане,...
Добавете чат Чатът в електронния магазин може да бъде много полезен, стига да се грижите подобаващо за него. Това е инструмент за комуникация с клиентите Ви, при това много подходящ за електронната търговия. Повечето онлайн магазини дават телефон и имейл за връзка. Това е добре, обаче затруднява клиентите до някаква степен. Първо, че телефонният разговор струва пари, а имейлът изисква време за писане и после за очакване на отговор. Също така – замислете се колко пъти Ви се е случвало да не се обадите да свършите някаква работа, само защото в момента...