Когато говорим за тенденции трябва да сме наясно, че те се менят,  някои важат за повече от година, други само няколко седмици. Нито една тенденция не е валидна само една година, напротив. Всичко се изменя, затихва, после отново набира скорост и показва на хоризонта. Има особен чар в трендовете – много от тях зареждат с нови идеи. Всеки дизайнер се стреми по свеж и иновативен начин да привлича потребители и да ги превръща в клиенти. Представяме Ви водещите тенденции в уеб дизайн 2016 г. 1. Flat 2.0 Този дизайн се характеризира с...
Google реши да освежи визията си, като заложи на променено лого. Безсерифният шрифт определено придава много по-изчистен вид, говори за тенденциите в модерното време и отчасти напомня на логото на Alphabet.  Промяната идва в момент, в който потребителите все повече започват да използват мобилните технологии. Ежедневието на потребителите е свързано с употребата на смартфони и таблети, така че не е учудващо, че Google залага на минималистичната визия. Именно използването на подобни дисплеи с по-малка резолюция и по-слаба интернет връзка дават отражение...
Бъдете здравиПийте вода – Сутрин пийте по една чаша вода със ставането, за да се освежите. Движете се – ежедневните упражнения ви правят по-енергични, повдигат настроението ви и намаляват стреса. Спете добре – Когато сте добре отпочинали, имате повече енергия да вършите нещата, които ви правят щастливи. Планирайте деня си3 задачи – всяка сутрин си правете списък с 3 задачи, които искате да изпълните до края на деня. Правилото 50/10 – когато имате някаква важна задача, работете върху нея 50...
Уместност – какво е предназначението на сайта Ви и каква е целевата Ви аудитория? Отговорите на тези два въпроса ще Ви помогнат да изберете най-подходящите изображения, така че да грабнете вниманието на потребителите.  Философия и характеристики на бранда – всяка марка си има свои характеристики, които я отличават от всички други и всяка марка си има своя философия. Много трябва да внимавате с тези идетификационни сигнали. Ако ги усъвършенствате и работите с тях, ще имате голям успех. Ако продавате енергийни напитки, използвайте...
Логото е едно от основните неща, за които трябва да помислите когато започнете да изграждате търговска марка или бизнес идентификация. Логото е първото впечатление, което създавате както у Вашите клиенти, така и у конкурентите Ви. Затова логото трябва да бъде много добре обмислено, да съчетава идеология и дизайн. Добре измислено и изработено, логото ще работи за Вас с пълни обороти. За идеологията Доброто лого е ефективно и в същия момент е лесно за разчитане, не се основава на сложни фигури и преплетени знаци, които да гледаш дълго време и да не разбираш, а...
Какво е responsive/ адаптивен дизайн? Адаптивният дизайн (responsive design) е техника, с помощта на която се изработва уеб сайт, подходящ за всякакви устройства – компютри, лаптопи, таблети, смартфони. Сайтовете с адаптивен дизайн изглеждат добре на всички устройства, без значение от големината на екрана, просто представят информацията по различен начин, така че да се вижда всичко и то добре. Причината е в този вид дизайн, който настройва изгледа на сайта според устройството, от което е отворен той. Responsive design-ът не решава само проблемът с...
Още с решението, че ще си направите уебсайт, трябва да сте помислили и за неговото бъдеще. Защото сайтовете имат нужда от поддръжка, за да работят и от обновяване, за да изглеждат добре. А времената си летят, технологиите се развиват, модите се менят, хората изобретяват и дори и да имате прекрасен сайт с уникално съдържание и красив и лесен за ориентиране дизайн, идва време да предприемете дългоотлаганата промяна, просто защото иновациите го налагат и Ви оставят с пръст в уста. Ето няколко причини да промените дизайна на сайта си:Дизайнът: Ако сайтът...
Искате Вие или Вашият бизнес да присъства в интернет с уеб сайт или вече имате сайт/ блог и искате нещо повече? Екипът на ProVision.bg Ви предлага сайт, който е custom, но какво означава това, с какво този сайт е по-различен. Ето какво пише в речника: adj  по мярка, по поръчка;  ~ shoes  обувки по поръчка;  ~ tailor  шивач, който работи по поръчка; ~ car  автомобил по поръчка.Изработката на уеб сайт е приятна задача, когато клиентът знае какво иска. Точно това имаме предвид, когато казваме за един уеб сайт, че е custom...
Добрият дизайн на един уеб сайт е от голямо значение, защото именно той създава първото впечатление. В зависимост от него потребителите ще останат на сайта или пък ще се разочароват, и ще побързат да излязат. Високият bounce rate подсказва на Google, че сайтът не отговораря на тъсенето на потребителите и Google съответно „избутва” сайта по-назад в резултатите. Bounce rate е процентът посетители, които влизат в сайта, но веднага го напускат вместо да продължат да отварят нови страници от същия сайт. Причината може да е в лошия или остарял дизайн ,...
Дизайнът на уеб сайта е първото нещо, което потребителите забелязват. Наскоро Ви разказахме за последната тенденция при дизайна, а именно  UX дизайн . А сега имаме информационен повод да споделим малко повече за промените по дизайна на наш клиент - Ready for Life . Те поискаха от нас да освежим визията на сайта и да го заредим лятно настроение. Справихме се повече от добре, тъй като дори само с един поглед всеки потребител забелязва, че в онлайн магазина на Ready fot Life лятото е дошло. Златен пясък, плажни чадъри, палми и коктейли създават усещане за...
В събота бяхме на събитието UXify Bulgaria и както се досещате от името, ставаше дума за все по-засилващата се тенденция в уеб дизайна UX (user experience – потребителско изживяване). Явно решението да отделим прекрасния съботен ден за това си е струвал. Още в понеделник получихме запитване за изработка на уеб сайт с UX дизайн. Какво е UX дизайн? Вероятно свързвате „дизайн” с визията на един сайт, но UX дизайнът е нещо много повече, тъй като целта му е не просто да улесни хората в откриването на това, което търсят, но и да им донесе...
Ако сте решили да правите нова фирма, да промените името на досегашната, или просто да съживите идентичността на вашата марка, изборът на ново лого е едно от най-важните маркетингови решения. Логото е най-видимият елемент от фирмената идентичност и в основата на умна маркетингова стратегия.  Добре обмисленото лого получава внимание, отличава ви от конкурентите, и утвърждава позицията си на пазара. Едно лошо лого прави не добро впечатление и обърква хората,  какво точно означава вашата марка. Подбрахме малък списък  от фактори, които трябва да...